Finska soldater

Jag tittade ut genom fönstret imorse och såg 3 st sidenutsmyckade silverklot, min första tanke var att dem måste ha åkt fel. Men efter att ha suttit och observerat skyn i vad som tycktes vara 13 minuter, upptäckte jag att gräsänder cirkulerade runt mitt hus, i vad som vid första anblicken tycktes vara slumpmässiga formationer, men som vid noggrannare observation visade sig vara den sydländska stridsformationen. Jag reagerade mycket starkt på detta och tog min flykt mot skärbrädan och började hacka örter i rask takt. Sedan minns jag inget mer. Jag vaknade upp för ca. 5 minuter sedan, naken, nyfrisserad och aningen krusbärssugen. Jag misstänker starkt att finska staten ligger bakom detta dåd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah klockren blogg, fattar till 75% men fyfan de rycker i kvisten när man läser

2009-08-25 @ 21:44:20
Postat av: Fille

Haha så klockren jävla blogg, fattar ungefär 70% men fyfan de rycker i kvisten när man läser

2009-08-25 @ 21:45:32
Postat av: Lina

bästa bloggen EVER! :O :O

2009-08-26 @ 15:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0