Nytt landställe!

Jag kan nu med glädje meddela att jag har köpt ett landställe i ett trevligt kvarter. Fick betala en slant, men det var värt varenda öre!


Supergulligt hus, känner mig lite som slangbellsjägare, fantastiskt. Fick ett jättebra avtal också, elen ingår, vatten finns i sjön och en allmän bajsränna finns runt hörnet ifall man känner för att lägga en liten saltad kringla.


Träffade grannen också, väldigt trevlig gubbe med båda fötterna på jorden. Han är också känd på byn för sina fantastiska peruker han tillverkar med enkla medel, här ser vi en peruk han gav mig som en inflyttningspresent. Great guy alltså!

Om ni tänker er Irak, lite till vänster, där bor jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0