One night of passion

Det började med att vi för hem till charlie den brune. Väl där så började vi hälla i oss kärleksdrycker och alla skrattade och var glada. Sedan när alla hade druckit sisådär 7-8 stycken kärleksdrycker så började vi ta på det motsatta könets bröst (en del tog inte på det motsatta könet, utan på det samkönade könet). När vi var färdiga med den leken så tog vi av oss byxorna och slängde av Klas frilla. Vi gav den till en säl. Det var en väldigt fin och intressant kväll, jag fick många nya kontakter inom djurriket. Jag är en lindansös. En annan grej är att alex (en nära vän till migusus) sade till mig att han skulle hava samlag med mig varje dag om jag hade vagina. Nu är jag vaken igen och har tagit en ny kärleksdryck som jag delar med min vän Alexus. Dem andra krigsherrarna ligger för döden.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0