Söndag - En dag fylld av möjligheter!

Vaknade denna morgon av Claes af Geijerstams ljuva andning. Kände redan då att dagen skulle bli fantastiskt trevlig.
Vi inledde helt enkelt med en lätt kryddad kebab och tittade på filmen Patrik 1,5, vilket för övrigt är en väldigt fin och sensuell film. Sedan gick vi över till den betydligt djupare filmen Gran Torino. Det var en amerikansk rulle med bl.a. Clint Eastwood, Christopher Carley och Bee Vang i rollerna. När denna vackra och lustfyllda förmiddag var över begav jag och min familj oss in till söder för att avnjuta en väldigt fin middag på resturang stekpannan, en förstklassig resturang ägd av en människa. Min mat bestod utav en blodig pepparstek med grönpeppersås och potatisgrateng. Till det drack jag en väldigt fin pepsi, lagrad i tre veckor. När middagen var avslutad begav sig det ädla sällskapet hemmåt för att inta salongen och dricka den finaste konjaken huset hade att erbjuda.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kebaben kostade femtio riksdaler..

2009-02-16 @ 23:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0