Tors dag

Jag börjar tillfriskna lite nu, nu kan jag röra på vänstra sidan av kroppen. Känns bra.
Idag inledde jag med en cheesburgare i min rymdfarkost. Sedan transporterade jag mig till Vi där jag köpte det billigaste snuset som kostade 22 kr, jag tog en snus och åkte hem. Väl hemma så drack jag en kaffe med mjölk i, samtidigt läste jag mitt i tyresö, det stod att gamla tanter blir rånade av ficktjuvar i tyresö centrum. Kan ni tänka er vilka fräcka rackare som bara tar gamla tanters pengar så där utan vidare. Jag slår vad om att det är dem där amerikanarna. Ja iaf. sen kollade jag på andra avenyn på svt och grät bara för att det var så dåliga skådespelare, hur fan kan dem ens få vara med i TV? Dem borde inte ens få vara med i verkligheten, dem är för dåliga för det. Helt ofattbart! När jag gråtit färdigt gick jag till datorn och tittade lite på matchen mellan AIK och Leksand från igår som jag missade pga. vård av sjuk kropp. Ingen lycka där häller, 4 - 3 till leksand.

Kommentarer
Postat av: Klimpen von Fritös

Jag undrar när "dagens outfit" kommer upp på sidan?

2009-02-19 @ 18:09:57
URL: http://detdararinterumba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0