En tanke

Jag tänker mig en stång. En svårfångad lax behöver inte vara så svårfångad som man kanske tror, det ända man behöver är ett lasersvärd, en skorpa från ett tre veckor gammalt sår och en skarvsladd. Du tar lasersvärdet och leter reda på en husvagnsägare som du brutalt mördar, sedan tar du lasersvärdet och styckar upp husvagnsägaren som du sedan gnider mot din kropp. När du gjort detta har du ett kamoflage i världsklass. Jag kan bara anta att du nu är helt slut och behöver något uppiggande, där kommer den tre veckor gamla sårskorpan in i bilden. Stoppa sårskorpan i munnen och svälj, den har nämnligen ett kokainliknande effekt. Nu kan du fortsätta med att söka upp en sjö med laxar i, när du hittat en sådan hoppar du i och stryper en lax med skarvsladden.
Så enkelt är det, vem som helst klarar det!


Tihi See Yaa

Kommentarer
Postat av: e

haha det är jag som är henkes flickväns lillesyrra :D tihi seeeeeya

2009-03-14 @ 10:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0