Fest på Bandhagens vårdcentral!

Nu har jag haft mina festligheter och är nöjd för dagen, dock har jag inte någon hona med mig hem. Jag fick iaf. med mig min bror vid namn Daniel, han är en fin pojke på 16 sommrar. Ja, om jag skall berätta om hur dagen har varit, dagen har varit full av äventyr. Det började att de första gästerna anlände, det var en skara vänner från Slamstad, mycket trevliga. Sedan anlände resterande 2500 gäster. Vi åt hår och bromsolja, det var gott som serpentingrillad krigsfånge. sedan, som utlovat, kom Peter Stormare. Han var en magnefik gäst med stora förhoppningar. Men ack till hans besvikelse kom Jan Emanuel från Robinson och dansade magdans och tog all uppmärksamhet från Peter. Han blev arg som en gratinerad sturefilé, han tog sin cyckel och gick hem. Sedan var det dans, som utlovat. Foxtroten gick ganska bra, men Alex fick en sticka i foten och var tvungen att åka till Astrid Lindgrens barnsjukhus. Stoffe dansade utan strompor och ropade att han blev av med oskulden när han var 12, och det var inga problem att ligga med de äldre damerna i sällskapet. Bosse, min styvfar, gick genast och nattade stoffe i en trumpetliknande troskalling. En tråkig historia enligt mig. Det är sånt som händer, jag själv, i juni i sommras, sprang naken genom farsta centrum och skrek att jag var en alvdotter och ville ha billigare pris på godiset. Detta hände på en loppmarknad som samlade in pengar till barn som inte kunde ta samlag seriöst.

Over and out

Tihi See Yaa

Kommentarer
Postat av: Klimpen von Fritös

SICK MF !

2009-03-07 @ 20:31:38
URL: http://detdararinterumba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0