Fredag eftermiddag

Jag får börja med att be om ursäkt för gårdagen, jag var inte vid mina alla sinnes bruk. Ja ni vet hur det blir ibland, man bara sitter och filosoferar och helt plötsligt bara händer det. Nog om det. Jag sitter på en konferens med mina tre medarbetere som jag har valt att inte nämna vid namn, istället kommer jag att använda kodade namn. Det är Ynnel, Nivek och Enus. De är, ja vad ska man säga, speciella. dem har iaf. åsikter om diverse banala saker, tex. Nivek undrar varför det bara skett en månlandning och varför aldrig hunden som var med (kommer inte ihåg hans namn) inte fick landstiga månen så att säga. Ynnel vill ha flickvän men undrar varför han inte får det, jag har sagt till han, "vänta min vän, din tid kommer" . Enus, ja Enus. Han sitter och äter jord i kopiösa mängder.

Jag skulle villja säga till alla mina medmänniskor och motmänniskor, brun inne, sol i sinne / Rudolf

Tihi See Yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0