Grevens familjefest

Nu sitter jag här i min brorsas rum och tar en liten pause från festligheterna ute i festsalongen.  Ja om vi ska ta det från början så får vi börja kl. 13:30 idag. Jag vaknade med huvudverk, tog en alvedon och tog på mig kostymen, sedan begav jag mig till vivo för att köpa snus. När jag köpt snus ringde jag min vän klas och samtalade med honom, vi beslutade att vi skulle gå på bolaget och innförskaffa oss lite syra. Jag hämtade upp min bundsförvant och han sade; Vi skall segra! Nä ja skojjade, det sa han inte, han sa att vi skulle hämta upp Mickis och vänta på henne. Vi intog hennes lägenhet och hälsade på hennes mor, Sickan. Mickis hade fullt upp med att sminka sig och så fort hon tittade bort så passade jag på att sminka mig lite själv också, jag blev ganska nöjd med resultatet. Men det vart ganska pinsamt när vi kom till centrum och alla frågade varför jag hade börjat se ut som ett hona. Ja iaf. vi köpte en massa bira på bolaget, men det uppstod problem, Klabbes leg hade nämnligen gått ut, och det accepterade inte personalen. Frun i kassan var tvungen att tillkalla mannen med skägget, som Klabbe brukar handla av, för att han skulle kunna gå i god för att Klabbe var den han utgav sig för att vara. Det gick bra tillslut. Så vi gick ut från bolaget med tre plattor bjerka och lite smått och gott. Vi tog min rymdfarkost till Mc Donalds, där åt vi hamburgare så det sprutade ut ur anus, bokstavligen. Sedan åkte vi hem till mig och dack bira som satan, och nu sitter jag här, som en jävla terrorist och skickar hotelser till forna stater!

Tihi See Yaa

Kommentarer
Postat av: Amöbaunge

Assååå guuuuuud vad jag gillar sämskinn

2009-03-21 @ 23:26:15
Postat av: frida

britt-marie anropar claaeeees göran!

2009-03-22 @ 23:10:10
URL: http://fridaflakstad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0