Helgen

Det har vart en rolig / tråkig / konstig / äcklig helg skulle man kunna säga. I fredags började jag och Mickis att föra hemma hos mig och kollade på "så ska det låta", förjävla bra alltså. Sedan drog vi på fest i trollbäcken hos en trevlig tjej vid namn Emelie, även kallad Emla, som förövrigt låter som semla, och det får mig att känna mig sugen på fiskgratäng. Festen var najs, jag drack väl en sådär 200 öl, en helt normal mängd enligt mig. Runt tvåsnåret får en snubbe en idé, han ska kasta en annan snubbe på ett bord så att bordet går av på mitten, han lyckades. Efter det vart det ett jävla liv och alla fick gå hem. Jag tyckte dock att det verkade lite långt att gå hem, så jag frågade Mickis om jag kunde sova hos henne, men på den fronten var det tydligen kört. Så jag gick till bussen och stog där i någon timme, efter ett tag kom jag på att det kanske skulle vara en bra idé att kolla busstabellen, det gick tydligen inga bussar. Mycket lustigt tycker jag. Så det var bara att muta en taxichaufför och åka hem.
På lördagen var jag först på kalas hos min halvkusin som fyllde 20. Mycket trevligt. Efter det åkte jag och hämtade 3 individer av det motsatta könet. Vi åkte hem till mig och började återigen att dricka öl. Dem var jävligt hårda, för dem rökte john silver utan filter, shit alltså. Det var fotboll också. 0 - 0 vart det tror jag bestämmt. Aja peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0