Innebandy

Idag har jag spelat innebandy, det var mycket otrevligt, dels för att jag efter 5 minuter höll på att hosta upp min mjälte för att det var förbannat jävla jobbigt. Min kondis är lika bra som en död 90-åring. I den sista matchen kunde jag knappt röra på mig, då bestämde jag mig för att hålla mig framför målet, det var ingen bra idé, en stor man med stora muskler skjuter ett mycket hårt skott, jag lyckades rädda med min pung. AJ AJ AJ AJ AJ AJ! Efter denna ansträngning åkte jag hem och grät, sedan somnade jag. Nej jag skojjade, jag åkte först och åt lunch med mickis på Mc Donalds, sedan åkte jag hem och sov. När jag vaknade igen var det dags för middag, jag åkte och hämtade Cleas Af Geijerstam och Fiskis. Sedan hände något som är lite svårt att förklara, dem sa att vi skulle åka till lilla italien och äta, trött som jag var satte jag kurs mot Italien. Det var först när vi kom till flemmingsberg som dem sade att dem inte menade landet Italien, utan resturangen lilla italien i tyresö. det var bara att åka tillbaka.


Tihi See Yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0