Jag och Leffe

Tjenare! Det var inte igår! Eller jo det var det. Så här var det, Jag hade nu tänkt berätta om dagen då jag var hos en vän vid namn Emanuel. Han bor i täby norr om Stockholm. Det hade varit festligheter etc. etc. Dagen efter detta så begav vi oss till täby centrum där vi skulle införskaffa oss något, minns inte vad. Det hände något speciellt den dagen i täby centrum, Jag träffade en livskamrat. Jag döpte honom till Leffe, vi har bara träffats en gång, och det var då. Men det var ändå som om någonting hände mellan oss, det klickade liksom. Jag bifogar en bild från mötet.




Tihi See Yaa

Kommentarer
Postat av: Klimpen Von Fritös

Vad hade du gjort i täby min kära maddaM?

2009-03-11 @ 16:48:58
URL: http://detdararinterumba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0