Söndag / måndag

Söndag:
Ja, vad ska man säga? I söndags vaknade jag upp och var lite ramsne skulle man kunna säga. Jag fick veta av min mor att vi skulle på exklusiv middag i sturegallerian, anledningen till detta var att min käre morfar fyllde år. Jag tog min cykel och cyklade till västberga där jag hämtade min bror och sedan tog vi E4:an in till stan. Väl framme slog vi oss ner hos sällskapet och beställde mat. Jag beställde en sidolutad räksallad som jag slaffsade i mig med stora sylvassa tänder. När vi ätit färdigt slet jag av mig skjortan och smetade in mig med mat som blivit över, jag ställde mig upp och skrek på kyparn som kom rusande, jag krävde notan och undertecknade genom att trycka ena bröstvårtan mot kvittot. Efter denna lilla scen gick vi upp till mormor och morfars lägenhet tryckte i oss lite tårta, drack kaffe och disskuterade sandpapper.

Måndag:
Efter inte allt för många timmars sömn vaknade jag av att Gandalf i sagan om ringen kom och lyste mig med en laserpekare i ögat och lät konstigt, det var i själva verket bara min väckarklocka som hade gått igång på någon tonårspojke. Jag pressade mig ut ur min lya, vilket inte var det enklaste kan jag upplysa er om. Jag tog mig till jobbet och slet som ett djur i åtta timmar, jag fick bl a genomgå en undersökning där dem undersökte hur jag skulle klara mig om jag hamnade i en situation som i filmen "saw". Nu har jag bara ett ben och ett öga. SHIT!

Tihi See Yaa

Kommentarer
Postat av: Klimpen von Fritös

Det var inget erotiskt som hände i lördags efter du hade vart hos den där pitoreska tjejen? Vill höra lite mer detaljerat ;)

2009-03-16 @ 19:28:36
URL: http://detdararinterumba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0