Torsdag

Jag vaknade upp efter onsdagens bravader och kände mig lite kantstött så att säga. Men det var bara att ta tag i tragen och slita upp sig själv. Jag åkte och lämnade in mitt vrålåk på service hos CE Motor, vi kom överens om att jag skulle hämta den senare samma dag. Efter detta steg i utvecklingen åkte jag och mötte upp Klabbe och Danne på öringepizzan. Efter vi tryckt i oss fett åkte vi till nackapolisen för att införskaffa ett leg till Klabbe, så vart dock inte fallet, raketforskarklabbe hade inte något annat id med sig så det gick inte för sig. Då en sårad Klabbe kände att han inte klarade pressen så åkte vi till sickla och köpte en gris och öl. Han drack ölen och var återigen på topp. Sedan åkte vi till tyresö och mötte upp ett par honor som storögt betraktade scenen som utspelade sig när klabbe försökte svälja sin läpp, detta resulterade dock i att han la en pizza på marken. Jag kände att detta håller inte, så jag åkte hem och sov.

Håll i hatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0