Onsdag



Det började med att jag besökte några honor på okänd ort, dem roade sig med att färga sina frillor.



Sedan bar det av till Kök och bar, där inhalerade mina vänner gas och drack svett. Mycket trevligt. Jag åt en pizza som kallas azteka, den delade jag med Fiskis samtidigt som jag hällde en cola i min rygg. Efter att jag inkasserat en vinst 100:- på en jack vegas maskin så bestämde vi oss för att lyxa till det lite. Vi förflyttade oss då till ett annat hak.



Curres corner, vad kan man säga, glitter och glamor. Det vart karaoke för hela slanten. Frodo och co satte fingrarna i halsen och intog scenen och började sjunga seek and destroy med metallica. Jag blev så lycklig över att få höra deras ljuva stämmor.



Den förna stjärnan Frodo från flemmingsberg.



Pontus var hård som satan.



Honor tillhandahölls också.


När vi slutligen lämnade denna tillställning så bedrog jag mig själv och åkte hem, runt 3 på natten kom dock två från sällskapen och klampade in hos mig. Dem tvingade mig att tillfredsställa dem sexuellt och säga fraser på danska baklänges.
Det var bra så.


Hej

Kommentarer
Postat av: soeloe

Hej. Allt bra med dig:D

2009-03-26 @ 20:42:02
URL: http://soeloe.devote.se
Postat av: Emelie

Stefan: Jag kan tyvärr inte svara på den frågan.

2009-03-26 @ 21:15:22
URL: http://mlie.devote.se
Postat av: Den där killen, du vet!

Alltså du... Jag har nu lyssnat på denna låt "All-american rejects - Gives you hell" i 7 timmar i stäck och kan inte sluta lyssna på den. Vad har jag för fel? Det är okej!

2009-03-27 @ 04:45:24
URL: http://detdararinterumba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0