God Jul


Det var jävligt bra väder idag, Här är en bild på när jag sitter i min penisförlängare på väg att hämta upp Sportfiske-mickis och Armbrytar-emelie



Vi åkte in till en stad som är känt vid namnet The Big Apple - Stockholm. Som ni ser är det en mycket vacker stad med mycket fin arkitektur.



Vi besökte diverse affärer som sålde damunderkläder, det var intressant.



Jag kände mig väldigt chic när jag beställde en latte, som förövrigt smakade jord.

Sedan gick vi på bio och såg "Kenny Begins". Det var en upplevelse utan dess like.

MVH en ugnsbakad laxfilé.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Du är skitrolig och den andra blogg i mitt liv jag besökt. Jag sökte på Curres Corner och fann dig. Bli min vän på facebook vetja, Sandra Sofia Jessica Johansson. Jag har också en blogg men jag vet knappt själv hur man hittar dit. Pandrisen.bloglovin.se eller nåt liknande. Keep on keeping on broder!

2011-09-29 @ 15:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0